V pondělí 4. července 2011 jsme prošli celou trať, respektive místa, kudy povede trať FM 2011. Vše je nafocené a najdete to na albech: Trať FM 2011.
Takže začínáme nahoře pod depy, prudkým klesáním mírně vpravo se dostáváme dolů do rokle, kde točíme ve svodidlech na levou ruku. Následuje 180 točení na pravou ruku a delší rovinky (prostor startu). Pak stoupáme mírně na pravou ruku skrze otevřená svodidla na asfaltku mezi autokrosovou a motokrosovou částí. Odpočinkový úsek pod stromy a vedle lavice sjíždíme vlevo do motokrosové části. Následuje prudké točení na levou ruku a první stoupání k lesíku. Tady čeká prudká levá a hned zase z kopce k jasanu. Tady POZOR - hlavně nováčci: následuje strmý krátký padák a vzápětí prudká prává a opět stoupáme kopečkem nahoru k lesu. Před ním točíme kolem elektrického sloupu na levou ruku a následuje sjezd po lesíkem. Pravá zatáčka a jsme na těžké pasáži tzv. Yucatanu. Je tu několik lavic a skoků. V případě deště a mokra to tu bude hodně těžké (ale jsou tu udělány nějaké úpravy proti minulým ročníkům, tak by to mohlo být lepší. Následuje prudká levá zpátky a po několik metrech prudká pravá, ze které už jedeme příčně pod motokrosovou tratí směrem k věži u autokrosového okruhu. Tady projíždíme svodidly a jedeme souběžně proti strojům, které valí rovinkou v druhé části trati. Následuje průjezd roklí a dlouhé stoupání. Nyní následuje nový úsek: Stoupání přechází do dalšího stoupání navíc v levotočivé zatáčce pod lesem. Odtud sjíždíme lehce z kopce a vyjíždíme z autokrosového závodiště na cestu podél plotu plotu. Na ní jsou dvě pravotočivé zatáčky a hup dolů k nově zbudované cestě. Tady bude velice náročné místo. Trať je tu úzká a přechází přes tarubněný rigol. A následuje krátké, ale ostré stoupání dost ostře vpravo po panelové cestě (na fotkách jsou panely zaneseny blátem od tisíců diváků autokrosu), panely přechází v písčitou, ale tvrdou cestu a k závěrečnému štifu. Ten tvoří několik desítek metrů dlouhé panelové stoupání na horizont. Po zdolání této evidentně nejtěžší části trati už následuje točení vlevo na cestu, další ostrá levá a už jsme v cílové rovince u časomíry.
4. července byla trať dosti měkká a blátivá, ale nikde vysloveně nestála voda. Pokud vyjde meteo předpověď, mohla by trať poměrně dobře oschnout a v pátek by se nemuselo prášit, ani být bahno. Ale to se uvidí.....