Aktuality

únor 2011 - potvrzen termín závodu (8.-9.7.2011)

23.2.2011 - podána žádost o podporu podniku příspěvkem z GF Libereckého kraje 

8.3.2011 - zveřejněn soutěžní řád FM 2011

28.3.2011 - získali jsme povolení od Města Nová Paka k pořádání závodu, užití městských symbolů, pořádání hudební produkce a dokonce dostaneme malou finanční podporu. DĚKUJEME!

1.4.2011 - zveřejněn přihlašovací e-mail a spuštěna registrace do FM 2011

4.4.2011, 19:22 hodin - startovní pole je plné. Je přihlášeno 60 posádek a 10 náhradníků. Další registrace byla zastavena.

20. 4. 25011 jsme spustili další vlnu registrací. Můžeme registrovat maximálně 90 posádek. Po zapsání všem došlých údajů je tam ještě pár míst volných.

20.4.2011 - spuštěna platba startovného. Platit je možno hotově do rukou pořadetele proti dokladu, nebo převodem na bankovní účet č. 178863516/0300, ČSOB Nová Paka. V případě převodu používejte jako variabilní symbol pořadové číslo z první registrace a do zprávy pro příjemce napište "startovné - xxxxxx team". Pomůže to při identifikaci platby.                       Při platbě hotově si ale nejdřív domluvte schůzku na 602 216 907, nemuseli bychom se potkat..... 

20.4.2011 - řešíme nutné úpravy tratě. Ve hře je několik variant, o kterých budeme předem informovat (jde o výjezd z autokrosové trati lesem k cíli).

20.4.2011 . při závodu nám pomohou hasiči z Harrachova se svou čtyřkolkou. Budou mít na starost především dopravu zdravotníků po trati a dopravu štábu.  Těšíme se na spolupráci.

20.4.2011 - při značení trati přibudou další diodové blikače na označení nebezpečných úseků. Celkem by jich mělo být pět. 

21.4.2011 - tak je posledních pár volných boxů v depech a běží druhá část registrace - platba startovného.

22.4.2011 - běží platba startovného. V depu je poslední volné místo - zapsáno je v první vlně registrace už 89 posádek.

22.4.2011 - do projektu vstupuje další partner - motokrosový e-shop mw4life Horní Branná

www.mx4life.cz

 22.4.2011 - do projektu přistupuje další partner - e-shop s náhradními díly na především československé motocykly www.jawacz-dily.cz Vaška Kordy z týmu ČS2tS.

POZOR - posádkám startujícím ve Fichtlmania 2011 nabízí Vašek 10% slevu na objednané zboží! (do objednávky uveďte název týmu, v němž jedete FM 2011).

9.5.2011 - do Fichtlmania vstupuje tradiční partner. Občerstvení bude mít pod palcem opět Radek Hampl, který navíc patří k jedněm z našich hlavních sponzorů. Každá posádka, která vydrží do ceremoniálu, se tedy opět může těšit na nějakou tekutou pozornost, jak už je u nás zvykem. 

13.5.2011 - potvrzeno: Měření čtyřiadvacetihodinovky provede opět firma p. Navrátila. Každý tým obdrží s vestou i čip, kterým budou měřena odjetá kola. Opět bude průběžné pořadí v depu a možná i něco navíc.....

31.5.2011 - bohužel jsme nedospěli k nejlepšímu pro nás řešení vedení trati. Není možné pro závod využít vyvážečku z rokle. Bude proto třeba jet po části nové trasy. Věříme slibu autoklubu, že cesta bude v té době dokončena, protože za stávající situace bychom se z rokle nedostali.

8.6. 2011 - začalo shromažďování cen. Do projektu vstupují další partneři, takže by mohl být závod ověnčen i pěknými cenami.

18.6.2011 - běží výroba speciálních kár pro odtah strojů při závodě.  Letos přibude jedna novinka. Budeme mít zřízený podpůrný štáb. Ten bude zajišťovat i komunikaci s odtahem během celého závodu. Budou se tu sbíhat informace z radiostanic a z mobilního telefonu.

24.6.2011 - vzhledem k tomu, že letos se závodu neúčastní tým FREELANKA, se nám podařilo pro spolupráci získat jejího leadera Miloše Plecháče. Miloš nám vypomůže jako technický komisař na přejímce speciálů.

27.6.2011 - nová cesta z rokle je téměř hotova. Nejkritičtější úseky nové části trati jsou vydlážděny betonovými panely.

                    -bylo definitivně uzavřeno přihlašování. Do závodu půjde 76 strojů. 34 speciálů a 42 továren. Tak je to v předběžných přihláškách. Je ale možné, že ke změně v kategorii dojde při technických přejímkách.

              - také bylo provedeno rozlosování startovních čísel a na webu je i obrázek způsobu startu závodu. Start bude na dně rokle. Stroje nebudou mít motor v chodu, první jezdec bude stát u stroje a druhý člen posádky přiběhne od startu, předá štafetu či pomůže roztlačit prvního jezdce. Běhat se bude venkem za stroji. Motorky budou vyrážet na trať středem dráhy, abychom eliminovali možnost případného střetu.

1.7.2011 - káry na odtah jsou hotové. Bude možné brát i dva stroje najednou, což by mohlo transport "zdechlin" z rokle poněkud urychlit.....

4.7.2011 - dnes jsem prošel celou trať . Po ME v autokrosu je celá autokrosová trať v dost zbídačeném stavu. Nutno ale říct, že autoklub provedl hned za mokra nějaké terénní úpravy a jakmile přestane pršet, trať velmi rychle osychá. Pomáhá tomu vítr a písčité podloží. V menu jsem přidal nafocenou celou trať s drobným komentářem.     Přípravy na závod začneme v rokli již ve středu. Ve čtvrtek se to trochu zkomplikovalo rodinnými problémy, ale harmonogram příprav by to ohrozit nemělo.

Depa budou přístupná ve čtvrtek od cca 18:00 hodin. Hygienické zázemí bude již tento večer k dispozici, takže kdo přijede večer, může využít i teplou sprchu....

Menu

30. 9. Jeroným

Zítra: Igor

 www.jawa50zavody.wz.cz

www.mx4life.cz

www.jawacz-dily.cz

Návštěvnost stránek

062197